Service en garantie

Garantie- en reparatiegevallen

Om een snelle en efficiënte behandeling van uw garantie- en reparatieaanvragen te bevorderen heeft IPAR procedures en formulieren opgesteld die u hieronder kunt downloaden. Lees deze aub zorgvuldig door en vul de digitale formulieren volledig in.

Mocht u nog meer vragen hebben, neem dan contact op met de IPAR SalesSupport op 077 - 38 79 629.


Parts

Garantieprocedure Parts

Garantieformulier Parts (digtaal invullen)

Garantieformulier Parts EN (digitaal invullen)

Checklist Romax Katalysatoren

Checklist Romax Roetfilters


Tools

Garantie- en reparatieprocedure Tools

Garantie- en reparatieformulier Tools (digitaal invullen)

Retourneren naar:
IPAR Hoevelaken
Hogebrinkerweg 18, 3871 KN Hoevelaken


Retourprocedure

Voorwaarden retouren

Overzicht popcodes

Richtlijnen verkoopwaardige retouren

Instructie barcodes aanleveren t.b.v. retourzendingen


Statiegeldprocedure

Hieronder vindt u een compleet overzicht van de huidige statiegeldprocedure en de codes.

Statiegeldprocedure 


Transportschade

Ondanks het gebruik van degelijke verpakkingsmaterialen en de grote zorg die onze logistieke afdeling besteedt aan de verzending van uw bestelling, kan het voorkomen dat u uw bestelling niet ontvangt in de staat zoals u dat van ons mag verwachten. In de procedure transportschade leest u hoe u een transportschade kunt melden.

Procedure transportschade


Mocht u nog meer vragen hebben, neem dan contact op met de IPAR SalesSupport op 077 - 38 79 629.

Enkele van onze merken